Møderum & konference

Hos SkovgaardAV ved vi hvor meget et funktionelt mødelokale har af betydning. Med et stærkt samarbejde bruger vi kun produkter fra brands vi har tillid til. Det er med til at skabe tryghed og sikkerhed i dagligdagen.

 

det skal være nemt!

Der er ikke noget som er mere frustrerende end at stå med fjernbetjeninger og kabler man ikke ved hvor hører til..
Når vi laver et mødelokale, gør vi en stor indsats for at lave det så simpelt som muligt.
- Uanset om det skal være en skærm eller projektor, har vi løsningen.

Hvad skal man være opmærksom på? 

Der er mange tilbud på hardware og man vælter sig i priser og modelnummer! Men hvad betyder det og hvad skal man holde øje med når man skal have en
skærm eller projektor til sit mødelokale?

Holdbarhed, Garanti & indhold.

Det er de 3 vigtigste faktorer man skal gå efter. Vi oplever ofte at komme til et lokale for at udskifte en skærm og ser at det var den billigste consumer-skærm der var i daværende tilbudsblad. Det man bare ofte glemmer er at de skærme er ikke bygget til at sidde i et miljø hvor der drives erhverv. Udstyret bruges på en hel anden måde end man ville gøre der hjemme. 
Når man skal bruge en skærm eller projektor til sit møderum/ konference lokale er det altid en god ide at kontakte en AV konsulent som SkovgaardAV eller en anden. Her besidder man en stor erfaring og ved hvad der skal til i de forskellige scenarier. Vores erfaring er at man spare penge ved at ramme rigtig første gang! Ved professionelt av-udstyr er prisen ikke det samme som på de vare du henter i Bilka, Elgiganten mm. Den vil naturligvis afspejle at produkterne er specielt udviklet til netop det behov man har. Det vil sige at hvis du har brug for en skærm til digital skiltning i din reception, så er der lavet skærme som specielt er gode til det hvor man har udviklet hardware til at kunne stå tændt i døgndrift. Og hvor garantien dækker meget mere og i de fleste tilfælde yder man ON-SITE service fra producenterne. Sådan kan vi blive ved med alle typer. Vigtigst af alt er, at du får noget du bliver glad for og som kan skabe værdi i din forretning.

Det næste punkt er vigtigheden i lysforhold i rummet i forhold til projektorløsning eller skærme med høj glans display. Vi sørger altid for at besigtige lokaler for at medindregne lysindfald. Så slipper du for at se på et helt udvasket billede eller maksimalt refleksion fra skærmen. 

LYD

Nu tager vi sagen videre fra billede, til lyd. For her går det grueligt galt i de fleste tilfælde! Når man skal have lavet et lokale som skal indrettes til møder og videokonference, må det var en absolut prioritet at modparten kan høre og forstå dig, og selvfølgelig det samme i din ende. Dette kan laves på mange måder og alt efter de ønsker man har. Vi har flere løsninger som vi selv har gennemtestet og ved hvad der virker, og helt sikkert hvad der ikke gør. Lyd i et lokale kan ikke altid klares KUN med mikrofon og højttaler. Her har vi slået os sammen med en virksomhed der ikke laver andet end at arbejde med akustik. Det giver et meget bedre arbejdsmiljø for alle parter. Så det er altid en god ide at få rummet målt, hvilket vi altid gør, og så for du et hurtigt overblik over hvad der skal til. 

Hvad koster et moderne mødelokale/ konferencerum?

I første omgang, absolut intet.. Vi kommer ud til en kop kaffe og ser lokalerne an og så kommer vi med et uforpligtende tilbud ud fra vores erfaring.